Τρίτη 4 Αυγούστου 2009

Ο φωτογράφος ως εν δυνάμει τρομοκράτης.

Σταθμός "Ομόνοια"

Επανήλθε στο μυαλό μου το θέμα της απαγόρευσης της φωτογράφησης σε δημόσιους χώρους.
Αφορμή στάθηκαν δύο πρόσφατα περιστατικά. Το πρώτο στο αεροδρόμιο "Διαγόρας" της Ρόδου όπου φωτογράφιζα την αποστολή του νησιού μας στα Island Games 2009 και το δεύτερο, στο Μετρό της Αθήνας.
Χωρίς καμιά νομική βάση και παραβιάζοντας κατάφωρα το σύνταγμα οι εταιρείες security που είναι επιφορτισμένες με τη φύλαξη αυτών των χώρων (Μετρό, τράπεζες, αεροδρόμια), απαγορεύουν τη λήψη φωτογραφιών για λόγους που ούτε οι ίδιοι γνωρίζουν. Όσες φορές μου ζητήθηκε να σταματήσω να φωτογραφίζω, κανένας δε μπορούσε να μου εξηγήσει τους λόγους της απαγόρευσης. Όταν ζητώ να μάθω, πάντα παίρνω την την ίδια στερεότυπη απάντηση. "Γιατί απαγορεύεται".
Όχι ρε! Δεν απαγορεύεται! Θα φωτογραφίζω όσο θέλω... Είμαι κατοχυρωμένος από τους νόμους και το σύνταγμα της χώρας!

Σταθμός "Ομόνοια"






Πλατεία Συντάγματος


Οδός Σταδίου


Οι φωτογραφίες και τα κείμενα είναι πνευματική ιδιοκτησία του γράφοντα και δεν επιτρέπεται η χρήση τους χωρίς την γραπτή άδεια του.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Έριξα μια γρήγορη ματιά στο μπλογκ και μπορώ να πω,πως ενθουσιάστηκα.Ειδικά με τις φωτογραφίες.Είναι απλά απίστευτες.
Εύχομαι καλή συνέχεια στη δουλειά σου.
Εδω θα μαστε να τα λέμε.
:)

Giorgos Pastrikos είπε...

Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Μόλις βρω χρόνο θα ρίξω κι εγώ μια ματιά στο blog σου :)
Τα λέμε!